FAQ

 
 
 

FAQ

1. Je potrebne spraviť si objednávku cez eshop alebo stačí ak objednávku vybavím telefonicky ?

Urobte tak, ako Vám vyhovuje. Avšak pár minút strávených pri online objednávke Vám može poskytnúť hneď niekoľko výhod: k online objednávke darček v podobe kreditov na ďalší nákup.

2. Ako funguje kreditný systém?

Kreditný systém je jeden z benefitov pre registrovaných zákazníkov, ktorí týmto spôsobom môžu získať dodatočnú zľavu na ďalší nákup.Pri každom tovare nájdete aj počet kreditov, ktoré dostanete za kúpu daného tovaru.Tie je následne možné využiť pri nasledujúcom nákupe v nákupnom košíku.
Registrovaní zákazníci dostanú za každé minuté euro na Bottles.sk 1 kredit
(v prepočte na priamu zľavu 1%, kedže hodnota jedného kreditu je 1 cent), ktoré môžu využiť do 60 dní.

3. Akou formou platby môžem za tovar zaplatiť ?

Spôsob platby vyberieš z dvoch možností:
- Na mieste v hotovosti alebo kartou pri prebratí tovaru, alebo ak chceš urýchliť celý proces môžeš zaplatiť         kartou priamo cez našu webovú stránku.
- Stačí ti nato číslo karty a bezbečnostný trojčíselný kód (CVV).

4. Je dodacia lehota aktuálna a do akej miery sa dá na ňu spoľahnúť? Čo v prípade ak nestihneme doručiť tovar do 45 minút ?

Každú jednu objednávku potvrdzujeme telefonicky
Ak všetko prebieha tak ako má, je objednávka u Vás do 30 minút. V ojedinelých prípadoch však môže nastať že sa nedokážeme skontaktovať so zákazníkom, dostávame sa do mešieho sklzu,
následne sa s Vami budeme pokúšať spojiť znova,takže áno, dá sa na deklarovanú dodaciu dobu spoľahnúť.


5. Dodacie lehoty
    -
    -
    -

 

6. Čo v prípade ak si objednám tovar na okraji mesta, bude mi doručený ? Ak áno aka bude cena dopravy?

 

 

7. Je možné vrátiť tovar?

Objednávateľ ako súkromná osoba (nepodnikateľ) má v súlade so zákonom možnosť odstúpiť od zmluvy do 14 pracovných dní od prevzatia tovaru.V takom prípade objednávateľ kontaktuje prevázdkovateľa a zašle mu písomné prehlásenie (nie elektronickou formou komunikácie)o odstúpení od zmluvy s uvedením čísla objednávky, dátumu nákupu a čísla účtu či presnej adresy pre finančné vysporiadanie.
Zakúpený tovar v pôvodnom stave ako pri prevzatí (vrátane dokumentácie, príslušenstva, a pod.)
objednávateľ zašle na vlastné náklady spolu s originálom dokladu o kúpe späť na adresu prevádzkovateľa (ale nie formou dobierky).Právo na odstúpenie od zmluvy nemá objednávateľ, ak bol tovar zakúpený a prevzatý osobne u prevádzkovateľa.Prevázdkovateľ sa zaväzuje vrátiť objednávateľovi cenu zaplatenú za príslušný tovar v lehote 15 kalendárnych dní odo dňa prijatia vráteného tovaru rovnakým spôsobom aký bol použitý pri platbe za tovar,pokiaľ objednávateľ nepožiada inak. V prípade, ak je vrátený tovar poškodený, použitý, opotrebovaný alebo neúplný, prevádzkovateľ môže vrátiť objednávateľovi kúpnu cenu zníženú o hodnotu poškodenia,
či opotrebenia predmetného tovaru a to vo výške min. 1% z celkovej ceny tovaru (v súlade s príslušnými ustanoveniami § 457 Občianskeho zákonníka).